"Kaikilla muillakin on, niin mulle kanssa".
Pitkään pistin melkoisen ansiokkaasti hanttiin näiden leimasimien hankintaa, mutta lopulta en voinut enää vastustaa kiusausta, kun toinen toistaan nätempiä kortteja alkoi ilmestyä blogeihin. Niitä sitten kateellisena aikani katselin ja ei kun tilaamaan. Niin ja siinä sivussa piti hankkia vielä toinenkin kauden hittituote, Cuttlebug. Onneksi on pitkät vapaat tiedossa, niin sitten saa askarrella oikein sydämensä kyllyydestä.

Runsaat kaksi viikkoa olen pelonsekaisin tuntein odottanut Magnolian leimasinpakettia. Olen moneen kertaan miettinyt, että menivätkö rahat sen siliän tien, kun monella on ollut ikäviä kokemuksia ko. firmasta. No minulle ei pettymystä tullut, vaan sain kaiken mitä tilasinkin :-) En tiedä sitten auttoiko jotain, kun laitoin perään sähköpostia, missä kerroin täällä netissä liikkuvan kaikenlaisia tietoja heidän hieman epävarmoista toimituksistaan...
Laitan tähän kuvat uusista aarteistani. Joukossa on neljä aiempaa Maijun minulle hankkimaa leimasinta.
Pieni juonikin tässä tietysti on mukana. Ei ole mulla portaita ym. rekvisiittaa, niin näistä saattaa sitten olla oravannahoiksi kun tarvis tulee.

Muutaman leimasimen sai vain ilman ez-mountia unmountedena, niin sitä pitäisi varmaan jossain vaiheessa yrittää sieltä tilata.

1080895.jpg
kukkien lehtiä olisi pitänyt tilata myös..

1080892.jpg
.. jopa hämähäkki ja fisuja
1080893.jpg
pari kaljupäätäkin mukana..

Näillä nyt sitten luulisin pärjääväni vähän aikaa.